نهادینه سازی فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی در کشور
نوشته شده توسط : احسانی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری خواستار شد
نهادینه سازی فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی در کشور

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: باید فرهنگ استفاده از کالای تولید ایران در کشور نهادینه شود.

خبرگزاری فارس: نهادینه سازی فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی در کشور

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز ظهر امروز در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور، اظهار داشت: فرمانده معظم کل قوا با نامگذاری سال‌ها اقتدار کشور را افزایش و دشمنان را ناکام می‌سازند.

وی افزود: برای تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید این موضوع در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اما با مطالعه دقیق در دستور کار مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گیرد.

سرافراز ادامه داد: با برنامه‌ریزی دقیق مدیران و مسئولان کشور، فرمایش مقام معظم رهبری در نامگذاری سال تحقق یافته و با تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان، کشور از وابستگی به تولیدات خارجی بی نیاز می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری به اهمیت خرید اجناس ایرانی اشاره و گفت: مردم ایران با خرید تولیدات ایرانی، ورود کالاهای بیگانگان را به کشور کاهش می‌دهند.

وی از تولید کنندگان نیز خواست در تولیدات خود رعایت کامل استاندارد، صورت گیرد که این امر خود بهترین تشویق برای استفاده از اجناس تولید کشور است.

سرافراز با تأکید بر اینکه مردم انقلابی ایران اسلامی برای مقابله با دشمن باید از کالای داخلی استفاده کنند، ادامه داد: باید فرهنگ استفاده از کالای تولید ایران در کشور نهادینه شود.

این مسئول حضور در مناطق عملیاتی و آشنا شدن با فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل جوان درس آموز دانست و گفت: درسال‌های آغازین جنگ علیه ایران، رزمندگان اسلام از امکانات و تجهیزات لازم برخوردار نبودند و نیز آموزش‏های لازم را نداشتند آما با تبعیت از ولایت کارنامه‌ای درخشان از خود به جای گذاشتند.

وی تصریح کرد: بسیاری از ابتکارات فرماندهان و رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی، برای فرماندهان عالی رتبه جهان حیرت آور بود و امروز در دانشگاه‌های معتبر نظامی دنیا تدریس می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری به نقش مردم در راستای استکبار ستیزی اشاره و افزود: مردم ایران اسلامی در طی سه دهه گذشته ثابت کردند که اجازه سود جویی به بدخواهان و دشمنان نمی‌‎دهند و در این حرکت جهادی نیز با مصرف کالای تولید داخلی موجب توسعه کسب و کار و سرمایه گذاری در ایران اسلامی خواهند شد.

سرافراز در پایان اذعان داشت: سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در اصل تداوم جهاد اقتصادی است و تحقق این مهم با کار، تلاش و فراوان صورت می‌گیرد.

 





:: بازدید از این مطلب : 647
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: